Goede mensen vinden en behouden in de retail
Minder verloop, meer betrokkenheid en medewerkers die goed omgaan met veranderingen in het werk. LTP biedt hulp en inzichten voor het selecteren van de juiste talenten.

Van ondergewaardeerde bijbaan naar vitaal beroep: de retailmedewerker is belangrijker dan ooit tevoren.
Door Covid-19 is maar al te duidelijk geworden dat orderpickers, vakkenvullers en winkelmedewerkers tot de vitale beroepen behoren. Om iedereen in levensmiddelen en andere behoeften te kunnen voorzien, werd er met man en macht gewerkt aan het bevoorraden van winkels en het zo veilig mogelijk ‘inkopen’ kunnen doen.
Als organisatie in de retail heb je dus ontzettend veel baat bij goede, betrokken medewerkers die passen bij de organisatiecultuur en die zich nieuwe kennis en vaardigheden snel eigen kunnen maken. LTP ondersteunt opdrachtgevers in de retail op het gebied van selectie en talent management
“Het belangrijkste resultaat is dat het verloop in de proeftijd of binnen eind contract is gedaald van 29 naar 10 procent. Het nieuwe beleid zorgt dus voor een betere match tussen geselecteerde kandidaat en functie.”- Praxis
Wil je meer informatie?
Wil je persoonlijk contact met een van onze adviseurs of een offerte ontvangen per e-mail? Vul het contactformulier in en wij nemen snel contact met je op. Je kunt ook zelf contact met ons opnemen via 020 – 30 50 400 of info@ltp.nl.